Sunday, September 27, 2009

kenapa biler dah masuk U jarang dapat duit raya...bukankah kiter lebih memerlukan?


ketika raya tahun ini, telah ku sedari yang duit raya adalah satu KONSPIRASI yang dicipta oleh ibu bapa untuk membuat anak2 kecil ingin pergi rumah orang untuk beraya....

haha...tapi still I enjoyed this raya...better compared to last years....last year, I celebrated raya in egpyt...woke up at 6...went to rumah selangor for the raya prayers and some jamuan...and then we got back to our rooms before noon to spend the rest of the day playing counter-strike and call of duty....didn't feel like raya at all...

and the best thing about raya is that I have an excuse to whip out my camera and take some pix...:)



family pix

ok..aku tau..klu aku rapat gak da smart da gmbr nih...aku je tibe2 jauh

Quote of the moment : The problem with people is that they don't look at the big picture
eventually, we're gonna die, our species will og extinct
the sun will explode and the world will collapse
existence isn't only temporary, it's pointless!!
we're all doomed, and worse, nothing matters....let's watch TV~
-Calvin-

4 comments:

syazana zahidah said...

btol3!!padahal kite lagi memerlukan dari budak3!!ahhhhhhhhhh!!tak baek je pak cik2 nh oh!

aRaBeLLa said...

tapi besenye dak2 U ni dapat lebey sket duit raye dari yg kecik..paling koman pon 5 hengget..huhu..

baru terperasan besday kite dekat sama ar, ku 14/11..huhu

Nabil Aizat Abdul Rahman said...

betul2...hish..duit raya tahun nie sngt x memuaskan..hehe..

~HumairaH~ said...

lagi tuwe lagi banyak lo ilmi..
(*^^,)
suka raya sebab jadi org kaya...

Post a Comment