Sunday, February 15, 2009

Aku pg melihat result tapi sangat hampa...

Dear blog,
berkaitan dgn tajuk diatas, ari ni seperti yg diura-urakan....kluar result. tidak tahu mengapa, ader org kata 11 kluar rsult dan ade rumours kata kul 12 dan 12.30....jd kami pergi ke U kul 1...haha...tp klu pg awal lg hampa r...tau x...aku hampa bkn sbb result tabest...tp sbb XDE RESULT LANGSUNG!! dekat notis markah suma tu nama aku dan beberapa laen di liquid paper.  org laen suma ok je dpt result namun semua bdak mara dan beberapa bdak laen x dpt

"Bagaimana itu?" ini mungkin soalan yg timbul dlm lubuk jiwa pembaca sekalian. bak kata en. arab yg merupakan pegawai U "Result kamu semua ditahan sebab tak bayar yuran"...oh mengapa begini??....

aku pun tertanya-tanya, mengapa blum bayar?...bukankah MARA patut da bayarkan...aku cek wallet aku, klu nk bayar duit yuran ni x cukup ni....klu nk rasuah en. arab tu boleh la..eh eh...x boleh sbb aku pnah pakai button saya anti-rasuah dulu....rupanya, file ktorang tersekat dkt gov. office mana tah...so duit tu x sampai U lg....so, kesudahannya?...x tau lg...sbb x sudah lg...nnti tgk la bler dpt result tu...kene tunggu lg...haihhz...

p/s: tapi kami berusaha mencari kesan ink hitam yg tidak kene liquid paper utk speculate gred ktorang....haha...dpt la agak tp xknfm lg...ntah2 titik hitam tu ksan fotostat je...haha

Quote of the moment : Good things come to those who wait

1 comment:

Hanis Zalikha said...

haha kenapa kisah ini begitu er begitu.. aku tak tau ah apa perkataan yang aku cari sebenarnya. aku distracted dengan butang anti rasuah kau.

Post a Comment