Monday, February 9, 2009

Dunia Disney

Dear blog,
smlm kan.....kan....smlm....nk tau x?....kan..kan...kan....aku pg dineyland...:)....puas ati gak r....kk...aku kasi gmbr...usha2 lah...

Ni tour dkt movie set...itu air btul dan kami berdekatan saja
hollywood tower...dlm tu ader ride serupa dgn solero shots genting...mesti la aku naek~
...
dpan pagar disney studios...bkn sesat ya...pgang peta utk poyo saja
disneyland at nite~...lawa gler
knfm bil letrik mahal
muka selepas berebut dgn bdk2 utk bergambar dgn donald n daisy
da dpt nk amek gmbr bnyk2..da la minx otograf diorang gner kertas kosong yg jumpa dlm beg aina...haha
dlm souvenir shop...xde duit nk beli so bergambar je...haha
ni sbnarnya baru nk pg.....dkt luar penuh dgn salji~

aku rasa smlm, stgh ari kot duduk dlm line je....line dier pnjg gler kot...skali beratur mau stgh jam minimum...MINimum....ader satu tu sampai sejam stgh kot.....nsb baek puas ati gler....

5 comments:

Anonymous said...

make sure u cut yr hair be4 goin back 2 mansourah ya! too long!

kz said...

ngeh.ngeh.ngeh

saya amat stuju!
nanti saya tolong potongkan bagi nmpak cam drogba ya!

heeee~

Unknown said...

rambut tuh dah boleh potong lah kan. nanti balik subang dah macam orang utan dari oversea

Imran said...

btol2. g potong rambut. oit2, souvenir. hahaha. x pown bergambarlah ngan souvenir 2 untuk aku.T T

illmie rozlan said...

haha...baekla suma...akan dipotong rmbut itu...klu sempat r...jap2...kucai, ko reti potong cam drogba ke?...aku nak nak....:)

Post a Comment